I fell in love with you before I even met you.
在未見到你以前,我便已愛上你。


How can you love me ?
你怎麼可能愛上我 ?


I'm not even real.
我根本不是真實的。


You can't fall in love with a dream.
你不能愛上一個夢。


You're more real to me than anything I've ever known.
對我來說,你比我所知道的任何東西都更加真實

 

這段電影對白的感覺,我逐漸能體會~

The Thirteenth Floor (1999)


186552_1_f.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    Geralt 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()